Ajťák v

pohotovosti

Ajťák v pohotovosti je služba určená k rychlému řešení Vašich IT problémů. Poskytujeme okamžitou technickou pomoc s problémy při práci na PC či notebooku.

Jsme tu pro Vás v pracovních dnech v čase 9:00h - 14:00h.

Pro koho je služba určena?

Služba Ajťák v pohotovosti je ideální pro uživatele z řad firem a organizací, které:

  • Nemají vlastní IT pracovníky na plný úvazek, nebo je jejich IT technik nedostupný pro rychlou pomoc.
  • Potřebují urgentní pomoc při řešení technických problémů.
  • Hledají spolehlivé řešení IT podpory bez nutnosti dlouhodobých smluv.

Pro koho není služba určena?

  • Služba není určena pro domácí uživatele nebo koncové zákazníky mimo firemní prostředí.

 

Jak Ajťák v pohotovosti funguje?

  1. Pokud potřebujete rychlou pomoc jednoduše vyplňte náš formulář.
  2. Naši technici Vás obratem zkontaktují .
  3. Technik začne problém řešit ihned, většinu požadavků máme vyřešených do 1 hodiny.
  4. Po úspěšném vyřešení Vás technik požádá o potvrzení elektronického dodacího listu.
  5. Po potvrzení obdržíte fakturu a ve splatnosti ji uhradíte.

 

Jak začít využívat službu?

Nemusíte být stávajícím zákazníkem ROOT IT s.r.o. – začít je snadné

  • Stačí se při prvním požadavku seznámit se smlouvou a odsouhlasit oprávněnou osobou podmínky služby zasláním platby ve výši 1 Kč na náš účet prostřednictvím QR kódu nebo okamžitou platbou v bankovnictví. Jako variabilní symbol uvedete Vaše IČO.
  • V případě dalších požadavků již stačí vyplnit formulář požadavku. Systém sám ověří, že se jedná o klienta s již odsouhlasenými podmínkami.

Ceník

Aktuální cena za hodinu práce je 1.440,- Kč bez DPH. V případě, že řešení požadavku bude trvat déle, jak 1 hodinu cena další hodiny je 930,- Kč bez DPH.

Účtujeme Vám , pouze skutečný čas strávený řešením problému, a to po minutách. Minimální cena za využití naší služby je 360,- Kč, což odpovídá 15ti minutám naší práce.

Provozní doba služby je 9:00h - 14:00h (pouze v pracovních dnech)

Proč zvolit Ajťáka v pohotovosti?

  • Okamžité řešení Vašich problémů - bez dlouhého čekání na pomoc.
  • Flexibilní podpora - nemusíte být naším dlouhodobým klientem.
  • Efektivní řešení - přímá komunikace s technikem a rychlá realizace řešení.
  • Bez zbytečných závazků - platíte jen za konkrétní pomoc, kterou využijete.