Ajťák v
pohotovosti

Ajťák v pohotovosti je služba určená k rychlému řešení Vašich IT problémů. Poskytujeme okamžitou technickou pomoc s problémy při práci na PC či notebooku.
Jsme tu pro Vás v pracovních dnech v čase 9:00h - 14:00h.
Pro koho je služba určena?
Služba Ajťák v pohotovosti je ideální pro uživatele z řad firem a organizací, které:
- Nemají vlastní IT pracovníky na plný úvazek, nebo je jejich IT technik nedostupný pro rychlou pomoc.
- Potřebují urgentní pomoc při řešení technických problémů.
- Hledají spolehlivé řešení IT podpory bez nutnosti dlouhodobých smluv.
Pro koho není služba určena?
- Služba není určena pro domácí uživatele nebo koncové zákazníky mimo firemní prostředí.
Jak Ajťák v pohotovosti funguje?
- Pokud potřebujete rychlou pomoc jednoduše vyplňte náš formulář.
- Naši technici Vás obratem zkontaktují .
- Technik začne problém řešit ihned, většinu požadavků máme vyřešených do 1 hodiny.
- Po úspěšném vyřešení Vás technik požádá o potvrzení elektronického dodacího listu.
- Po potvrzení obdržíte fakturu a ve splatnosti ji uhradíte.
Jak začít využívat službu?
Nemusíte být stávajícím zákazníkem ROOT IT s.r.o. – začít je snadné
- Stačí se při prvním požadavku seznámit se smlouvou a odsouhlasit oprávněnou osobou podmínky služby zasláním platby ve výši 1 Kč na náš účet prostřednictvím QR kódu nebo okamžitou platbou v bankovnictví. Jako variabilní symbol uvedete Vaše IČO.
- V případě dalších požadavků již stačí vyplnit formulář požadavku. Systém sám ověří, že se jedná o klienta s již odsouhlasenými podmínkami.
Ceník
Aktuální cena za hodinu práce je 1.440,- Kč bez DPH. V případě, že řešení požadavku bude trvat déle, jak 1 hodinu cena další hodiny je 930,- Kč bez DPH.
Účtujeme Vám , pouze skutečný čas strávený řešením problému, a to po minutách. Minimální cena za využití naší služby je 360,- Kč, což odpovídá 15ti minutám naší práce.
Provozní doba služby je 9:00h - 14:00h (pouze v pracovních dnech)
Proč zvolit Ajťáka v pohotovosti?

- Okamžité řešení Vašich problémů - bez dlouhého čekání na pomoc.
- Flexibilní podpora - nemusíte být naším dlouhodobým klientem.
- Efektivní řešení - přímá komunikace s technikem a rychlá realizace řešení.
- Bez zbytečných závazků - platíte jen za konkrétní pomoc, kterou využijete.