Ajťák v
pohotovosti

Rychlá IT pomoc pro malé firmy z našeho regionu
v pracovní dny 8:00h - 16:00h, reagujeme do 15 minut
!! 50% sleva na první zásah !!
Ajťák v pohotovosti je služba určená k rychlému řešení Vašich IT problémů. Poskytujeme okamžitou technickou pomoc s problémy při práci na PC či notebooku.

Jak začít využívat službu?
Nemusíte být stávajícím zákazníkem ROOT IT s.r.o. – začít je snadné
Stačí se při prvním požadavku seznámit se smlouvou a odsouhlasit smluvní podmínky. Poté do formuláře uvedete problém, který potřebujete vyřešit.
Vaše data jsou u nás v bezpečí. Vzdálená podpora probíhá přes šifrované připojení a zpracování osobních údajů odpovídá požadavkům GDPR.

Jak Ajťák v pohotovosti funguje?
- Po vyplnění formuláře Vás naši technici obratem zkontaktují .
- Technik začne problém řešit ihned, většinu požadavků máme vyřešených do 1 hodiny.
- Po úspěšném vyřešení Vás technik požádá o potvrzení elektronického dodacího listu.
- Po potvrzení obdržíte fakturu a ve splatnosti ji uhradíte.

Ceník
Aktuální cena za hodinu práce je 1.440,- Kč bez DPH. Cena každé další hodiny je 930,- Kč bez DPH.
Účtujeme Vám pouze skutečný čas strávený řešením problému, a to po minutách (minimálně 15 min práce) .
!! 50% sleva na první zásah !!
Když problém nevyřešíme, nic neplatíte.
Modelové příklady
Obnovení přístupu k e-mailu 15–30 min (180 –360 Kč po slevě) * Nastavení VPN 30–60 min (360 –720 Kč po slevě) * Tiskárna stávkuje 15–45 min (180 – 540 Kč po slevě)
Proč zvolit Ajťáka v pohotovosti?

- Okamžité řešení Vašich problémů - bez dlouhého čekání na pomoc.
- Flexibilní podpora - nemusíte být naším dlouhodobým klientem.
- Efektivní řešení - přímá komunikace s technikem a rychlá realizace řešení.
- Bez zbytečných závazků - platíte jen za konkrétní pomoc, kterou využijete.
Stále váháte? Podívejte se na reference od našich zákazníků ZDE.