Postaráme se o Váš server 365 dní v roce

Určeno všem malým a středním podnikům a organizacím, které mají vlastní server a počítačovou síť.

Správa sítí a monitoring

ROOT Správce 360

ROOT Správce 360 je smluvní zajištění správy a dohledu serveru včetně trvalého monitoringu serveru, technické podpory na desktopové softwarové produkty a technické podpory uživatelů formou vzdáleného přístupu a On-Site servisu v případě potřeby. To znamená, že mimo problémů s hardwarem, kdy je nutná přítomnost servisního technika v místě instalace, jsou vykonávány uvedené služby vzdáleně. Podmínkou je funkční připojení sítě k Internetu. Fakturace služeb je prováděna jednou měsíčně na základě dodacích listů.

Proč ROOT Správce 360?

Tato služba pokrývá veškeré potřeby malých a středních podniků, které mají vlastní server a nemají vlastní IT odborníky. Je lety osvědčená u mnoha zákazníků a neustále pracujeme na jejím zdokonalování. Budete mít výhodu služeb od spolehlivého dodavatele za velmi příznivé ceny. Již nebudete muset volat na více kontaktů, když budete mít problémy s IT. Naše služby se přizpůsobí vašim časovým a jiným potřebám. Získáte poradenství zkušeného partnera. ROOT Správce 360 je cenově dostupné řešení pro administraci, dohled serveru a službu technické podpory na desktopové systémy.

Co získáte?

Se službou ROOT Správce 360 získáte komplexní správu sítě a servis všech IT prostředků od spolehlivého dodavatele. Budete mít jeden kontakt pro řešení všech svých požadavků na problémy s IT. Za služby budete platit jednou měsíčně a budete mít zvýhodněné ceny na servisní služby a garantovanou rychlost servisního zásahu.

Se službou ROOT Správce 360 budete mít vyřešeno:

  • 1
    Bezpečnost

Chraňte Vaše obchodní data:

  • Monitorování funkce zálohování dat a dalších klíčových parametrů Vám zajistí klid.
  • Kontrola aktuálnosti servisních balíčků a jejich instalace zvyšuje bezpečnost a stabilitu celého systému.
  • Monitorování funkčnosti diskového systému a stavu disků předchází výpadkům chodu serveru.
  • 2
    Snížení nákladů na správu IT

Využijte zvýhodněné sazby a ušetřete:

  • Žádné další platby za správu serveru, veškeré práce jsou v ceně balíčku.
  • Součástí smlouvy Správce 360 Premium jsou cenová zvýhodnění za hodinovou sazbu práce servisního technika.
  • Trvalý monitoring (24 hodin denně) pomáhá předcházet haváriím a tím přispívá k výrazným úsporám na servisních službách.
  • Administrace formou vzdáleného přístupu umožňuje ušetřit na dopravě servisního technika k Vám.
  • Fakturace služeb jednou za měsíc sníží náklady na administrativu.
  • 3
    Garantovanou rychlost servisního zásahu

Zjistěte si rychlé řešení v případě havárie serveru:

  • Díky garantované reakční době (do 4 hodin v pracovní dobu) v případě havarijního stavu sítě máte zajištěnu nejkratší možnou dostupnost servisu.
  • Díky přístupu do systému HelpDesk můžete svoje problémy nahlašovat 24 hodin denně.
  • Havarijní stav můžete nahlašovat i mimo pracovní dobu emailem na adrese Helpdesk@root-it.cz.

Výhody:

  • Předcházení havarijním stavům na serveru.
  • Předcházení ztráty dat z důvodu poruchy hardware.
  • Trvalý monitoring stavu serveru, zálohování dat a kontroly všech důležitých funkčností!
  • Profesionální smluvně zajištěný rychlý servis s garantovanou reakční dobou!
  • Zajištění podpory od spolehlivého partnera s kvalitní mi referencemi!
  • Nadstandardní přístup a péče při řešení havarijního stavu.
  • Zvýhodněné cenové sazby za servisní služby.

Co není v ceně obsaženo:

  • Konzultace k problematice IT objednatele nad limit smlouvy.
  • Technická podpora uživatelům u verze Standard.

Co je v ceně obsaženo:

  • Kontrola funkčnosti diskového systému (diskového pole RAID) na serveru.
  • Monitorování funkčnosti zálohování dat.
  • Monitorování stavu disků na serveru (využití diskové kapacity).
  • Upozornění na potřebu rozšíření diskové kapacity, návrh na zakoupení nových disků, rozložení dat na discích.
  • Monitorování zatížení serveru.
  • Návrh na řešení případného přetížení serveru.
  • Kontrola velikosti databáze pošty, je-li instalována.
  • Kontrola verzí servisPacků a aktualizací na serveru.
  • Instalace aktualizací na server.
  • Kontrola funkčnosti antivirového programu.
  • Založení účtu pro nového pracovníka, uzamknutí účtu odchozího pracovníka.
  • Nastavení oprávnění pro nového pracovníka využitím skupinových politik.
  • Návrhy na obměny hardware a software 1x ročně.
  • Návrh na vyřazení starého HW 1x ročně.
  • Vedení evidence HW a SW, zaměstnanců a přiřazení jejich PC.
  • Vedení a aktualizace mapy dat a schéma sítě.
  • Konzultace IT problematiky 2x ročně

Trvalý monitoring PC:

  • K verzi Správce 360 Standard a Premium je možno dokoupit trvalý monitoring PC za cenu 40,- Kč/PC na měsíc, při více jak 10 PC za cenu 35,- Kč/PC.

Nabízíme komplexní typizované serverová řešení nebo na míru, dle přání zákazníka
Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů

Bezpečnostní audit IT
Zařídíme Vám Bezpečnostní audit IT