(+420 585 344 056)

Technická podpora

Zvolte si způsob, jak nás kontaktovat

0

e-mailem

O služby je možno požádat e-mailem a to v kteroukoli denní i noční hodinu. Ke zpracování ovšem dojde v pracovní dobu.

0

HelpDesk

Pro zákazníky , kteří s námi mají uzavřenou smlouvu ROOT Správce 360 nebo smlouvu o vzdáleném dohledu, je připraven přímý přístup do našich databází HelpDesk. Zde mohou zaznamenávat svoje požadavky 24 hodin denně. Je jim zde k dispozici seznam nevyřízených požadavků a seznam zařízení, které mají u nás na servisní opravě.

0

585 344 056, 728 501 188

Každý kdo potřebuje požádat o nějakou službu, může tak učinit v pracovní dobu telefonicky na výše uvedeném čísle. Jeho požadavek asistentka zadá do databáze HelpDesk.

Jaké jsou možnosti technické podpory?

Soustřeďujeme se na spolehlivost a rychlost vyřízení vašich požadavků. Proto prosím pochopte, že je důležité, aby váš požadavek byl přijat do našeho systému. Servisní požadavky jsou řazeny dle času přijetí a přidělovány technikům k vyřízení. Jejich vyřizování je řazeno dle priorit!

Zákazníci, kteří mají s námi uzavřenou Smlouvu ROOT Správce 360, budou kontaktováni a řešeni PŘEDNOSTNĚ!

Soubory vzdálené technické pomoci. Zde naleznete odkaz na aplikaci TeamViewer: