INTRANET A SHAREPOINT
Intranet

Intranet je druh interní webové prezentace, je portálem, knihovnou dokumentů a mnohem více. Jeho úkolem je usnadnit sdílení informací v rámci firmy. Slouží jako infrastruktura pro interní komunikaci a spolupráci uvnitř firmy. Umožňuje ukládat a sdílet dokumenty, řídit pracovní postupy včetně vytváření a přiřazování úkolů a má mnoho dalších funkcí.
Intranet je určen pro všechny typy firem a organizací, kde je třeba spolupracovat v rámci týmu, který má 3 a více počítačů.
Jelikož intranet slouží jako rozcestník k informačním zdrojům (dokumenty, databáze, programy, externí data na internetu), usnadní zásadním způsobem ukládání, organizování a vyhledávání informací. Navíc umožní řídit pracovní postupy a zajistit tak definovanou úroveň a kvalitu nastavených systémů práce.
Sharepoint

Technologie SharePoint představuje webovou platformu pro spolupráci, která je zabezpečená a snadno spravovatelná. Tato technologie vám může pomoci snadněji sdílet a spolupracovat na dokumentech především nyní v době Home Office. Je modulární s přednastavenými šablonami a lze na ní vystavět jakýkoliv Intranetový portál, nebo web pro pracovní skupinu a pomoci organizovat projektové úkoly. Díky SharePointu mohou vaši pracovníci rychle získat přístup k dokumentům a informacím, které potřebují ke správnému rozhodování a plnění pracovních úkolů. Produkt je ve verzi Foundation zdarma!
Příklady využítí Sharepoint:
- Správa (nejen) OFFICE dokumentů s možností připojení metody pro snadné třídění a vyhledávání informací, připojení šablon a pracovních postupů pro schvalování dokumentů a jiných činností předem definovaných.
- Oznámení podobně jako na nástěnce s vyznačením doby platnosti informace pro automatické odstranění z nástěnky.
- Diskuse obdobně jako na internetových serverech sloužící pro interní použití zaměstnanců.
- Seznamy jako například seznam pracovníků či dodavatelů.
- Úkoly projektů s možností rozpadu projektu na jednotlivé úkoly se zobrazením Ganttova grafu.
- Schvalování dovolených s možností definice schvalovatelů a zobrazením kalendáře dovolených všech pracovníků.
- Schvalování smluv, objednávek nebo faktur s definicí procesu schválení a definicí schvalovatelů.
- A mnoho dalších možností využití dle vlastních potřeb týmu.
Proč s námi
- Profesionální řešení, máme již více jak 27 let praxe v oboru podnikových IT řešení.
- Úspora času a peněz, jsme malá a pružná firma a naše ceny odpovídají cenám regionu střední Moravy.
- Rozumíme Vašim potřebám, spolupracujeme s firmami a organizacemi různých velikostí (od nejmenších až po ty se 100 až 200 PC) z různých oblastí byznysu či státní správy a samosprávy.
- A můžete se na nás spolehnout!