VYMETEME CHAOS Z VAŠICH PODNIKOVÝCH DAT

INTRANET A SHAREPOINT

UMĚLÁ INTELIGENCE

DIGITALIZACE PODNIKOVÝCH AGEND

AUTOMATIZACE

Pokud Vás téma intranetu zaujalo a zajímá Vás, jak probíhá implementace intranetu v organizaci, přinášíme Vám přehledný postup.

Realizace intranetu na zakázku

1. Analýza konfigurace

Na počátku je vždy nutné udělat analýzu potřeb klienta. Ta musí zahrnovat také informaci o počtu a členění uživatelů dle jednotlivých úseků v organizaci.

Zde jsme schopni předložit klientovi orientační cenovou kalkulaci.

Z analýzy potřeb by měly vzejít oblasti, které se budou pomocí Intranetu řešit, včetně způsobu jak se budou řešit a jak bude vypadat organizace dat a oprávnění pro jednotlivé uživatele.

2. Řešení

V dalším kroku navrhneme řešení jak po stránce logické, funkční, ale i po stránce designu a celé koncepce Intranetu.

Po odsouhlasení řešení provedeme přesnější kalkulaci a můžeme se pustit do práce.

3. Testování

Průběžně pak dochází k testování jednotlivých agend a částí řešení. Tím předcházíme zbytečnému zdržení, pokud by se předávalo k testování řešení celé a muselo by dojít na výraznější změny.

Rychlost zpracování řešení je pak do značné míry závislá na pružnosti komunikace a frekvenci jednotlivých interakcí mezi námi a klientem.

4. Školení a předání

Po zpracování celého řešení se provede zaškolení uživatelů a předání do zkušebního provozu.

Po vyhodnocení zkušebního provozu a doladění detailů se vyprázdní databáze a celé řešení se předá do ostrého provozu.

Správa, úpravy a doplnění nových požadavků 

V praxi často klienti chtějí pokračovat v přidávání řešených agend, včetně Aplikací pro mobilní zařízení, které jim usnadní práci s daty na Intranetu. Z naší strany je samozřejmostí dlouhodobá podpora a pomoc klientovi.

Ceny licencí a ceny prací 

Určitě Vás zajímá, kolik pořízení intranetu stojí, jestli se Vám jeho provoz vyplatí a v jakých číslech se vlastně můžete pohybovat. Uvádíme zde tedy aktuální ceny licencí i prací a zároveň vzorový příklad ceny komplexního řešení pro malou firmu.

Ceny licencí:

Cena licence Sharepointu pro tvorbu intranetů je dána cenou Microsoft 365 programu, který si klient zvolí. Licence je součástí programů Microsoft 365 Business Basic, Standard i Premium, stejně jako plánů pro podniky E3, E5 a F3.

Je možno ale zakoupit i samostatnou licenci Sharepoint OnLine za 4,7 Eura/uživatele a měsíc. Nicméně většina klientů si kupuje plán Microsoft 365 Business Basic, který stojí 5,6 Eura/uživatele a měsíc a obsahuje i Exchange OnLine, který stojí samostatně 3,6 Eura/uživatele a měsíc. Cena Sharepointu OnLine pak vyjde z rozdílu ceny a je to pouhé 2 Eura/uživatele a měsíc.

Na 1 rok tedy v podstatě zaplatíte pro jednoho uživatele 24 Euro za licenci pro práci s Intranetem. Což je částka zcela zanedbatelná vzhledem k tomu, jaký přínos pro vás může Sharepoint znamenat.

 

Ceny prací:

Cena jedné hodiny naší práce začíná na 1.000,- Kč/hodinu a je závislá na typu a rozsahu práce.

Obvyklá cena za řešení pro malou firmu (cca 20 uživatelů) se pohybuje mezi 25-50.000,- Kč.

Intranet z pohledu našeho zákazníka:

Děkujeme za poskytování služeb spojených s užíváním firemního Intranetu.

S chodem a využíváním jsme maximálně spokojeni, poskytuje nám dokonalý přehled o aktuálních procesech v naší firmě a usnadňuje vzájemnou vnitropodnikovou komunikaci.

IT zásahy v případě požadavků nebo problémů jsou kompetentní a vždy vedou k vyřešení problému nebo zlepšení aktuální situace.

Tyto služby chceme a budeme i nadále využívat v maximální možné míře.

Bc. Jaroslav DohnalHAJDO spol. s r.o. / Obchodní ředitel / 22.5.2024


A co dál?

Nyní byste měli mít ucelenou představu o tom, co to je intranet a jaké výhody přináší jeho využívání v organizacích a firmách. Pokud Vás zajímá více, případně uvažujete o pořízení intranetu do své společnosti, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám připravíme nezávaznou prezentaci a naši obchodníci s Vámi proberou veškeré dotazy.

Tel: 728 501 188, e-mail: obchod@root-it.cz

Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím tohoto formuláře:

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.