VYMETEME CHAOS Z VAŠICH PODNIKOVÝCH DAT
INTRANET A SHAREPOINT
UMĚLÁ INTELIGENCE

DIGITALIZACE PODNIKOVÝCH AGEND
AUTOMATIZACE
Pokud Vás téma intranetu zaujalo a zajímá Vás, jak probíhá implementace intranetu v organizaci, přinášíme Vám přehledný postup.
Realizace intranetu na zakázku
1. Analýza konfigurace
Na počátku je vždy nutné udělat analýzu potřeb klienta. Ta musí zahrnovat také informaci o počtu a členění uživatelů dle jednotlivých úseků v organizaci.
Zde jsme schopni předložit klientovi orientační cenovou kalkulaci.
Z analýzy potřeb by měly vzejít oblasti, které se budou pomocí Intranetu řešit, včetně způsobu jak se budou řešit a jak bude vypadat organizace dat a oprávnění pro jednotlivé uživatele.
2. Řešení
V dalším kroku navrhneme řešení jak po stránce logické, funkční, ale i po stránce designu a celé koncepce Intranetu.
Po odsouhlasení řešení provedeme přesnější kalkulaci a můžeme se pustit do práce.
3. Testování
Průběžně pak dochází k testování jednotlivých agend a částí řešení. Tím předcházíme zbytečnému zdržení, pokud by se předávalo k testování řešení celé a muselo by dojít na výraznější změny.
Rychlost zpracování řešení je pak do značné míry závislá na pružnosti komunikace a frekvenci jednotlivých interakcí mezi námi a klientem.
4. Školení a předání
Po zpracování celého řešení se provede zaškolení uživatelů a předání do zkušebního provozu.
Po vyhodnocení zkušebního provozu a doladění detailů se vyprázdní databáze a celé řešení se předá do ostrého provozu.
Správa, úpravy a doplnění nových požadavků
V praxi často klienti chtějí pokračovat v přidávání řešených agend, včetně Aplikací pro mobilní zařízení, které jim usnadní práci s daty na Intranetu. Z naší strany je samozřejmostí dlouhodobá podpora a pomoc klientovi.
Ceny licencí a ceny prací
Určitě Vás zajímá, kolik pořízení intranetu stojí, jestli se Vám jeho provoz vyplatí a v jakých číslech se vlastně můžete pohybovat. Uvádíme zde tedy aktuální ceny licencí i prací a zároveň vzorový příklad ceny komplexního řešení pro malou firmu.
Ceny licencí:
Cena licence Sharepointu pro tvorbu intranetů je dána cenou Microsoft 365 programu, který si klient zvolí. Licence je součástí programů Microsoft 365 Business Basic, Standard i Premium, stejně jako plánů pro podniky E3, E5 a F3.
Je možno ale zakoupit i samostatnou licenci Sharepoint OnLine za 4,7 Eura/uživatele a měsíc. Nicméně většina klientů si kupuje plán Microsoft 365 Business Basic, který stojí 5,6 Eura/uživatele a měsíc a obsahuje i Exchange OnLine, který stojí samostatně 3,6 Eura/uživatele a měsíc. Cena Sharepointu OnLine pak vyjde z rozdílu ceny a je to pouhé 2 Eura/uživatele a měsíc.
Na 1 rok tedy v podstatě zaplatíte pro jednoho uživatele 24 Euro za licenci pro práci s Intranetem. Což je částka zcela zanedbatelná vzhledem k tomu, jaký přínos pro vás může Sharepoint znamenat.
Ceny prací:
Cena jedné hodiny naší práce začíná na 1.000,- Kč/hodinu a je závislá na typu a rozsahu práce.
Obvyklá cena za řešení pro malou firmu (cca 20 uživatelů) se pohybuje mezi 25-50.000,- Kč.
Intranet z pohledu našeho zákazníka:
Děkujeme za poskytování služeb spojených s užíváním firemního Intranetu.
S chodem a využíváním jsme maximálně spokojeni, poskytuje nám dokonalý přehled o aktuálních procesech v naší firmě a usnadňuje vzájemnou vnitropodnikovou komunikaci.
IT zásahy v případě požadavků nebo problémů jsou kompetentní a vždy vedou k vyřešení problému nebo zlepšení aktuální situace.
Tyto služby chceme a budeme i nadále využívat v maximální možné míře.
Bc. Jaroslav DohnalHAJDO spol. s r.o. / Obchodní ředitel / 22.5.2024
A co dál?
Nyní byste měli mít ucelenou představu o tom, co to je intranet a jaké výhody přináší jeho využívání v organizacích a firmách. Pokud Vás zajímá více, případně uvažujete o pořízení intranetu do své společnosti, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám připravíme nezávaznou prezentaci a naši obchodníci s Vámi proberou veškeré dotazy.
Tel: 728 501 188, e-mail: obchod@root-it.cz
Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím tohoto formuláře:
Připomeňte si předchozí témata ...
1. Digitalizace podnikových agend, centralizované úložiště, knihovny dokumentů, bezpečnost a řízení přístupu, týmová spolupráce, workflow a automatizace
2. Evidence podnikových směrnic, plánování a schvalování dovolených, wiki stránky
3. Evidence vozového parku a servisních prohlídek, seznamy
4. Evidence zakázek, knihovny dokumentů