Správa sítí a monitoring
Naše služby správy sítí a monitoringu jsou určeny především pro klienty bez vlastního IT oddělení.
Pro klienty s vlastním IT oddělením nabízíme monitoring serverů a technickou podporu na instalované IT systémy.
Fungování IT systémů je ovlivněno mnoha faktory, které se rychle mění a tak jako jsou pro uživatele důležitá data, je pro IT správce důležité mít data zálohována a mít kontrolu na tím, že vše probíhá jak je stanoveno v politikách.
Z toho důvodu je potřeba IT systémy mít pod trvalou kontrolou a mít tak možnost rychle reagovat na vzniklé situace a předcházet krizovým stavům. V rámci servisu pak řešit případné vzniklé problémy a nebo požadavky na nové instalace a konfigurace.
Monitoring
Z výše uvedených důvodů provádíme trvalý monitoring všech klíčových prvků sítí, především pak serverů, jejich zálohování nebo důležitých počítačů.
Správa sítě
Správce sítě provádí vyhodnocování monitoringu a reaguje na vzniklé podněty, instaluje updaty, provádí úpravy nastavení a také řeší požadavky klienta dle potřeb.
Technická podpora a servis
Do správy sítí obecně spadá i technická podpora pro uživatele a servis (vykonávaná vzdáleně či v místě instalace) dle požadavků klienta.
Všechny tyto služby vykonáváme na základě servisní smlouvy ROOT Správce 360, ve které garantujeme rychlost servisního zásahu v případě havárie klíčové komponenty sítě.
Smlouva ROOT Správce 360
Může být uzavřena ve 3 variantách:
- BasicPouze monitoring. Je určen pro klienty s vlastním IT oddělením.
- StandardMonitoring a správa sítě pro všechny klienty bez vlastního IT oddělení.
- PremiumMonitoring a správa sítě včetně pravidelného servisu pro klienty s větším počtem uživatelů. V ceně měsíčního paušálu je pak i onSite servis a technická podpora za zvýhodněnou cenu.
Před podpisem servisní smlouvy je potřeba provést vstupní audit a zjistit stav IT klienta. Na základě auditu se pak, je-li třeba, navrhne doladění IT na potřebnou úroveň a je možno přistoupit k podpisu smlouvy.
Klient zadává své požadavky na servis prostřednictvím kontaktní osoby z řad svých zaměstnanců a využívá na naší straně webového rozhraní systému HelpDesk, nebo mailového či telefonického kontaktu.
K fakturaci služeb na základě servisní smlouvy přistupujeme 1x za měsíc na základě dodacích listů.