Postaráme se o Váš server 365 dní v roce
Určeno všem malým a středním podnikům a organizacím, které mají vlastní server a počítačovou síť.
ROOT Správce 360
ROOT Správce 360 je smluvní zajištění správy a dohledu serveru včetně trvalého monitoringu serveru, technické podpory na desktopové softwarové produkty a technické podpory uživatelů formou vzdáleného přístupu a On-Site servisu v případě potřeby. To znamená, že mimo problémů s hardwarem, kdy je nutná přítomnost servisního technika v místě instalace, jsou vykonávány uvedené služby vzdáleně. Podmínkou je funkční připojení sítě k Internetu. Fakturace služeb je prováděna jednou měsíčně na základě dodacích listů.
Proč ROOT Správce 360?
Co získáte?
Se službou ROOT Správce 360 budete mít vyřešeno:
- 1Bezpečnost
Chraňte Vaše obchodní data:
- Monitorování funkce zálohování dat a dalších klíčových parametrů Vám zajistí klid.
- Kontrola aktuálnosti servisních balíčků a jejich instalace zvyšuje bezpečnost a stabilitu celého systému.
- Monitorování funkčnosti diskového systému a stavu disků předchází výpadkům chodu serveru.
- 2Snížení nákladů na správu IT
Využijte zvýhodněné sazby a ušetřete:
- Žádné další platby za správu serveru, veškeré práce jsou v ceně balíčku.
- Součástí smlouvy Správce 360 Premium jsou cenová zvýhodnění za hodinovou sazbu práce servisního technika.
- Trvalý monitoring (24 hodin denně) pomáhá předcházet haváriím a tím přispívá k výrazným úsporám na servisních službách.
- Administrace formou vzdáleného přístupu umožňuje ušetřit na dopravě servisního technika k Vám.
- Fakturace služeb jednou za měsíc sníží náklady na administrativu.
- 3Garantovanou rychlost servisního zásahu
Zjistěte si rychlé řešení v případě havárie serveru:
- Díky garantované reakční době (do 4 hodin v pracovní dobu) v případě havarijního stavu sítě máte zajištěnu nejkratší možnou dostupnost servisu.
- Díky přístupu do systému HelpDesk můžete svoje problémy nahlašovat 24 hodin denně.
- Havarijní stav můžete nahlašovat i mimo pracovní dobu emailem na adrese Helpdesk@root-it.cz.
Výhody:
- Předcházení havarijním stavům na serveru.
- Předcházení ztráty dat z důvodu poruchy hardware.
- Trvalý monitoring stavu serveru, zálohování dat a kontroly všech důležitých funkčností!
- Profesionální smluvně zajištěný rychlý servis s garantovanou reakční dobou!
- Zajištění podpory od spolehlivého partnera s kvalitní mi referencemi!
- Nadstandardní přístup a péče při řešení havarijního stavu.
- Zvýhodněné cenové sazby za servisní služby.
Co není v ceně obsaženo:
- Konzultace k problematice IT objednatele nad limit smlouvy.
- Technická podpora uživatelům u verze Standard.
Co je v ceně obsaženo:
- Kontrola funkčnosti diskového systému (diskového pole RAID) na serveru.
- Monitorování funkčnosti zálohování dat.
- Monitorování stavu disků na serveru (využití diskové kapacity).
- Upozornění na potřebu rozšíření diskové kapacity, návrh na zakoupení nových disků, rozložení dat na discích.
- Monitorování zatížení serveru.
- Návrh na řešení případného přetížení serveru.
- Kontrola velikosti databáze pošty, je-li instalována.
- Kontrola verzí servisPacků a aktualizací na serveru.
- Instalace aktualizací na server.
- Kontrola funkčnosti antivirového programu.
- Založení účtu pro nového pracovníka, uzamknutí účtu odchozího pracovníka.
- Nastavení oprávnění pro nového pracovníka využitím skupinových politik.
- Návrhy na obměny hardware a software 1x ročně.
- Návrh na vyřazení starého HW 1x ročně.
- Vedení evidence HW a SW, zaměstnanců a přiřazení jejich PC.
- Vedení a aktualizace mapy dat a schéma sítě.
- Konzultace IT problematiky 2x ročně
Trvalý monitoring PC:
- K verzi Správce 360 Standard a Premium je možno dokoupit trvalý monitoring PC za cenu 40,- Kč/PC na měsíc, při více jak 10 PC za cenu 35,- Kč/PC.