Informace k programu Elektronické dodací listy
- Co to je?Elektronické dodací listy (dále jen EDL) je program, který nám umožňuje tvorbu dodacích listů na služby námi poskytované našim klientům v elektronické, tedy bezpapírové podobě, pomocí webového prohlížeče (nemusí se instalovat).
- Proč?Žijeme v 21. století a zdálo se nám nesmyslné stále plýtvat papírem. Také bychom rádi ušetřili váš čas se skenováním podepsaných dodacích listů a jejich odesílání mailem. Současně umožnili jak vám, tak nám snadno a přehledně si kontrolovat dodací listy, za určité období a mít je dostupné v celé historii.
- Jak to funguje?
- 1Od Vás jako zákazníka musí nejprve přijít požadavek na servisní zásah.
- 2K Vašemu požadavku bude přiřazen servisní technik, který se jím bude zabývat.
- 3Technikem bude proveden požadovaný servisní zásah.
- 4Po provedení zásahu vytvoří technik EDL.
- 5Následně systém odešle na Vaši emailovou adresu odkaz pro potvrzení EDL.
- 6Nyní je čas pro Vás, stačí kliknout na daný odkaz, který přišel do Vaší emailové schránky a budete si moci EDL zkontrolovat. Uvidíte popis provedené práce a hodiny strávené s daným problémem. Pak již stačí kliknout na tlačítko Souhlasím s dodacím listem.
- 7V případě, že nenajdete ve své emailové schránce daný odkaz, zkontrolujte prosím nevyžádanou poštu a následně označte tento email jako "nikdy neblokovat odesílatele".
- 8Pokud si budete chtít EDL vytisknout, učiňte tak před stisknutím tlačítka Souhlasím s dodacím listem. Stačí dát v prohlížeči tisk. Po stisknutí tlačítka Souhlasím s dodacím listem se stránka zavře a EDL již nebudete vidět.
- 9EDL je možno tisknout či exportovat do formátu PDF, případně XLS i následně. Ovšem tuto možnost mají pouze naši smluvní klienti s uzavřenou Smlouvou ROOT Správce 360. Po přihlášení do rozhraní pro zákazníky mají přímý vstup do našich databází nejen Dodacích Listů, ale také databáze HelpDesku a Evidence Servisu.
- 10DL již zasílat s fakturou nebudeme.
- 11Co když s daným dodacím listem nesouhlasíte? Pak prosím zašlete email s odkazem na potvrzení EDL technikovi, který servisní práci vykonal s popisem co rozporujete. Pokud se s technikem neshodnete, volejte na +420 728 501 188. Vyřešíme individuálně.
- 12U zákazníků, kteří mají s námi uzavřenou Smlouvu ROOT Správce 360, bude jejich požadavek řešen PŘEDNOSTNĚ!
- 13Prosíme berte v potaz, že na vaše požadavky reagujeme dle priorit a závažnosti problému do 3 pracovních dní od zadání požadavku do centrální evidence Helpdesk. V praxi je to většinou následující pracovní den. V případě výpadku serverů či celé sítě reagujeme u smluvních klientů do max. 4 hodin od nahlášení požadavku.
- 14Zákazníci, kteří by s námi chtěli uzavřít Smlouvu ROOT Správce 360 a mít tak přístup do našich databází, získat PŘEDNOSTNÍ právo řešení problémů a jiné výhody nás kontaktujte.
Výhody EDL:
- Rychlost a úspora času při potvrzování DL
- Jednoduchost
- Přehlednost
- Také myslíme na přírodu a životní prostředí, šetříme takto nemalé množství papíru a spotřebního materiálu.
Prosím prostudujte si podrobně přiložené informace:
Pokud si i po tomto návodu nevíte rady, pak prosím zavolejte na +420 728 501 188.
Jak poslat požadavek na servisní zásah, naleznete ZDE.
....podívejte se jaké nabízíme možnosti smluv nebo nás kontaktujte přímo na obchod@root-it.cz.
Váš tým ROOT IT